HappyBday.to

Like Birthday Page
Please Like My Birthday




"ha your funny how bout no i will do it later"
or continue
Welcome to Luke Brooks's Birthday Celebration Page
Luke Brooks got 20 balloons for his birthday! Gift him more message balloons!!
Close
birthday balloon

laur
It was my 21st on the 11th and you didn\'t wish me a happy birthday smh - laur (2 days ago)
birthday balloon

ㅤㅤㅤ
it\'s my birthday in 8 days, let\'s hope you remember to message me happy birthday since you missed it every year - ㅤㅤㅤ (2 days ago)
birthday balloon

Emma Muir
So when it coming out like what time. OMFG Luke its nearly your birthday. Can\'t wait to wish u Happy b - Emma Muir (1 week ago)
birthday balloon

sylvia
hey Luke! I have 19th birthday today and I would be very happy if you could message something to me - sylvia (1 week ago)
birthday balloon

Daphne
omg happy birthday cutie!!!! it\'s her birthday pls do something - Daphne (1 week ago)
birthday balloon

Jenny ✧
AYE BIRTHDAY TWINS HAPPY BIRTHDAY!! - Jenny ✧ (1 week ago)
birthday balloon

вяєи∂α ♡
SAME HAPPY BIRTHDAY - вяєи∂α ♡ (1 week ago)
birthday balloon

Shannon Peter Brooks
Luke it\'s my birthday please say happy birthday it would make my whole day - Shannon Peter Brooks (1 week ago)
birthday balloon

lil diane lol ☹️
my birthday is in 15 mins tell me happy birthday - lil diane lol ☹️ (1 week ago)
birthday balloon

Jules ♡
please say a big happy 16th birthday would mean the world - Jules ♡ (1 week ago)
birthday balloon

Tina the ant
My bday was three months ago still waiting for you to wish me a happy birthday lol x - Tina the ant (1 week ago)
birthday balloon

Aiden
My birthday is April 25th bc you won\'t remember say happy early birthday to me thanks - Aiden (1 week ago)
birthday balloon

Luke Brooks
happy late birthday love x - Luke Brooks (1 week ago)
birthday balloon

Confused
happy birthday!! - Confused (1 week ago)
birthday balloon

saskia
Wish her a happy birthday Luke!!! - saskia (1 week ago)
birthday balloon

s a s k i a
Wish her a happy birthday Luke!!! - s a s k i a (1 week ago)
birthday balloon

lally bday girl
WHERE ARE U? COME WISH ME HAPPY BDAY - lally bday girl (2 weeks ago)
birthday balloon

lally
WHERE ARE U? COME WISH ME HAPPY BDAY - lally (2 weeks ago)
birthday balloon

lady Di i love you
Okay but tell me happy birthday first cause I\'m 21 bitches!!!!! - lady Di i love you (2 weeks ago)
birthday balloon

KIANA
HAPPY BIRTHDAY TO ME. HINT HINT - KIANA (2 weeks ago)
birthday balloon

FREE DAT BOOTY
ITS MY BIRTHDAY IN TWO HOURD WISH ME A HAPPY BIRTHDAY - FREE DAT BOOTY (2 weeks ago)
birthday balloon

asia
wish me a happy birthday - asia (2 weeks ago)
birthday balloon

lukes bay
U didn\'t wish me a happy birthday last Thursday:( - lukes bay (2 weeks ago)

21 years old (Born on May 03, 1995)

Australian, Musician; He is famous from The Janoskians.

Luke Brooks's Best Moments

luke brooks 2013 0
luke brooks blue hair 1
luke brooks instagram 2
luke brooks 2013 3

Gift A Birthday Balloon

e.g.: grumpy cat, poem, Luke, hugs, kiss you, xoxo, smile, friendship, love, Jesus, OMG, beautiful, cute, funny, sexy, gorgeous, dude, biatch, holy shit

 

Your Name
Minimum 8 words. The card background will change when you enter a word.